Ångestfri

Söndag morgon, eller åtminstone tidigt på söndagen för min del. Suck, det är söndag i alla fall!
Det är nu det är meningen att man ska ha ångest för allt allvar man försummat och istället festat med polarna. Jag har gjort allt detta men jag har faktiskt ingen ångest alls, vilket faktiskt är väldigt skönt. Var på en klassisk husfest i torsdags och träffade det vanliga folket där det väl blev lite mer att dricka än vad jag planerat men det var väldigt kul!
Dagen därpå så hade jag bestämt att åka hem till min mor i Vilshult och bada tunna och dricka whiskey, vilket ju är en av mina guilty pleasures här i livet. Så blev det också och det är alltid trevligt att åka dit, är ett bra ställe för en person att bara åka iväg och få koppla av. Det har med andra ord blivit lite av en fristad för min del
Igår så vaknade jag upp i Vilshult och testa då på min mors löparband och efter en timme så kände jag att jag hade sprungit tillräckligt, en mil fick räcka. Sedan bar det av mot Nicole's föräldrahem i Bjäraryd och där fick jag äta påskmat och umgås med Nicole's familj vilket alltid är trevligt! Jag och Nicole åkte hem runt 22-tiden där dagen avslutades med två avsnitt av Prison Break, som vi inte har sett på hur länge som helst. Väldigt konstigt då det nog kan vara världens bästa serie!

Idag och imorgon ska vi repa och då får vi äntligen prova den nya replokalen så detta kan nog bli en intressant dag detta också!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Prison breaaaajk!

2009-04-12 klockan 19:19:26
Postat av: Jennie

OZ!

2009-04-13 klockan 11:59:33
URL: http://metrobloggen.se/salmiak
Postat av: Richie

OZ? Jag fattar inte =)

2009-04-13 klockan 13:19:22
URL: http://richieroyale.blogg.se/
Postat av: Jennie

http://www.imdb.com/title/tt0118421/



Du måste kolla på OZ! Det är den bästa fängelseserien ever jag har suttit fastklistrad varje kväll sedan Oscar fick det i julklapp. Du/nikommerälska_det!



& socker..jag tror precis som du, hela livet smäller man i sig socker, man behöver inte börja som ettåring dock...om inget annat så för hans små tänders skull!

2009-04-13 klockan 14:25:24
URL: http://metrobloggen.se/salmiak
Postat av: Richie

Aha! Konstigt att jag inte kollat upp den serien, ska genast forska vidare i det omedelbums =)



Nej precis. Sen är det faktiskt väldigt bra att i tidig ålder lära sig att socker inte är bra för en och att ta det med sig när man blir äldre!

2009-04-13 klockan 14:29:14
URL: http://richieroyale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0