Äntligen klart!

Det är med en otrolig stolthet och glädje som jag nu kan meddela att...

DE NYA LÅTARNA ÄR FÄRDIGA!

Satan i gatan dessutom hur jävla bra de låter, nu känns det verkligen som att alla timmar hemma hos Rickard, alla koppar kaffe och de 200 lyssningarna på  samma låt i ett sträck (nästan) var värt det. Jag kan utan problem sätta en, eller båda, låtarna på samma samlingsskiva som Backyard Babies, Buckcherry, Velvet Revolver osv utan att behöva skämmas. Detta är ta mig fan i samma liga!

Vi ska dock vänta lite med att lägga ut dom på vår myspace tills det att vi kan uppdatera den med en annan layout och nya bilder. Ingen mening att bara ändra lite, lika bra att slå på stort på en gång

Kommentarer
Postat av: Nicole

Yay! Grattis, eller vad man säger man? :) Vilken tur att jag kan snoka redan på sådant här genom din blogg när jag alltid sover när du kommer hem. Får jag höra de färdiga versionerna då i eftermiddag om jag är snäll? Puss!

2009-04-21 klockan 10:02:51
Postat av: Izzy Vallakk

Nicole, du får ta och fixa myspacen! It´s you´re DESTINY!!!

2009-04-21 klockan 20:02:10
Postat av: Nicole

Anders: Haha, va? :)

2009-04-22 klockan 08:49:28
Postat av: Richie

Nicole, det är nog bäst att du tillgodoser Anders behov =)

2009-04-22 klockan 10:49:12
URL: http://richieroyale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0