Farbror Vattenmelon och diverse

Träning, repning, städning och Robinson. Dessa är nyckelorden för gårdagen, åtminstone för min del.
Vaknar vid 10 på morgonen för att inse att jag försovit mig, ska hem till min mor och hämta lite saker och träna så det är inget att be för utan bara till att köra direkt. Väl där så ser jag att de kommit väldigt långt, hon och Johan, med huset och att det verkligen börjar arta sig. I och med att det ändå tar en halvtimme att köra dit så lånade jag återigen morsans löpmaskin och sprang 8 kilometer. Hade jag inte fått håll kanske jag hade kunnat köra en mil som målet var.
Efter det så var det repning som gällde och det gick bra idag, ordentliga öronproppar och ett glatt humör gjorde det mindre smärtfritt än vad jag väntat
Efter 4 timmars repning packade vi ihop och bestämde att vi skulle försöka göra klart skivan idag helt och hållet och kanske jamma lite (minus Robbin, han behövde åka hem). Med andra ord kan denna dagen OCKSÅ  anses som räddad.

Ha ha, jag älskar Varan-TV, nostalgi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0