Nya erfarenheter

Jag håller nog på att bli galen. Jag finner ett visst nöje med att städa och diska!

Idag så skulle Nicole iväg och vi insåg att enda sättet att få bukt med vårt smutstvättsinferno var om jag tvättade. Var ett tag sen jag gjorde det då jag och Nicole kommit överens om att om hon sköter tvätten så fixar jag disken, som har funkat väldigt bra.

Nu har ju jag inget arbete men hon har fortfarande sin skola och annat att sköta så då är det bara till att bita i det sura äpplet och hugga in! Rena kläder är ju ett måste, hur man än vrider och vänder på det.

När jag kört in den första laddningen så tänkte jag "jag ska byta tvätt om en timme, då hinner jag ju diska och städa lite under den tiden" och så var det igång.

Nu är köket färdigt men resten av lägenheten återstår, har även en tid hemma hos Anders att passa. Han ville komma upp ordentligt så jag ska hem och väcka honom vid 3, han måste också tvätta idag tydligen

Samma bild men å andra sidan så ser det likadant ut också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0