Paintball och Captain Morgan på burk

Milde, vem kunde ana att denna helgen skulle bli såhär satans rolig? Inte jag i alla fall.

Jag, Alex och Anders åkte hem till Robin i fredags och iom vi kom så pass sent (strax efter 8 på kvällen) så var det inte mycket att göra utan vi hoppade direkt ner i deras spa och drack oss berusade och lyssnade på våra nya låtar några gånger för att sedan avhandla både Motörheads och Backyard Babies senaste skivsläpp. Mycket trevligt!

Dagen därpå så var det en hel del Guitarhero och paintball som gällde på dagen och sedan skulle vi in till Köpenhamn för att gå på konsert. Det var första gången jag spelat paintball och det var sjukt roligt! Jag misstänker att jag blev den som blev träffad flest gånger men det är skit samma, en nyttig upplevelse  

Vi hade blivit uppskrivna på gästlistan på The Rock så vi kom in gratis och ungefär 1 minut senare så sitter alla och avnjuter en stadig rom och cola.
Sedan följer två band som öppnar för huvudattraktionen Starrats (http://www.myspace.com/starratsdk). Nu minns jag självklart inte namnet på de andra banden (vilket väl säger rätt så mycket om vad jag tyckte) men det är egentligen skit samma.
Starrats spelade en slags hårdrock som jag verkligen har lätt att ta åt mig, lite i samma stuk som Bullets & Octane och Brides Of Destruction. Ni får själva ta reda på hur dessa två band låter, lite utmaning ska det vara!
Låtarna i sig var helt ok, men det var scenshowen som lyfte allting ett par snäpp. En sångare med otrolig scennärvaro och karisma + fyrverkerier på scen är alltid ett plus!

Efter spelningen så blev det en hel drickande och vi var inte hemma igen förrens halv 8 på morgonen och då var man mer än lite trött i kroppen, men det var det värt!


Nu är man tillbaka i lägenheten och verkligheten har tagit ner en på Jorden igen då jag sitter och ska slänga sopor, städa och tvätta kläder. Jippie

Varför har inte vi i Sverige Captain Morgan på burk? Det var det mest geniala jag någonsin upplevt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0