Scrubs

Kom precis hem från Ica, handlade lite grejer till mig och Nicole som vi ska förtära nu under veckan som kommer, och påbörjar skapandet av min middag. Ska äta vegebullar med kokt potatis, morötter, ärtor och en klick lingonsylt. Ibland är livet riktigt gött!

Sedan sätter jag mig framför tv'n och hoppas på att det ska vara något bra, förhoppningsvis Simpsons då det aldrig slår fel. Men denna gången drog jag en riktig nitlott då jag snabbt inser att det "bästa" på tv just då var Scrubs.

Jag avskyr Scrubs.

Allting med den serien gör mig bara arg. Skämten (eller försöken till skämt), handlingen, karaktärerna men framförallt att folk tydligen tycker att det är roligt, på allvar.

Jag har inget emot att andra tycker att det är så himla roligt då jag redan insett att min högre stående humor (jag tycker ju min humor är bra) är alldeles för svår för andra individer att förstå och klara av.

Suck, mitt te väntar och jag orkar inte sitta och babbla om dåliga serier. Chip chip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0