Smygreklam

Fick ett meddelande på vår allas favoritcommunity (nåja) Facebook av en kompis för några timmar sedan där han berättade att han hade namngett X Point Enemy och rekommenderade oss i sin blogg och jag lovade att läsa hans inlägg så fort jag och Nicole kommit hem från vår promenad i lilla Sölvesborg.

Döm av min förvåning när jag läst att Alexander (som han heter) skrivit att han väntar med iver på våra nya låtar och att 3 stycken av våra gamla alster är låtar som han lyssnar på varje dag. Faktum är att jag blev väldigt smickrad, detta trots att jag redan vet om att vi är bra. Men det är ju faktiskt alltid roligt med positiv feedback, mer sån't!

Här kan ni själva läsa och låta er hänföras av Alex skrivkonst (åtminstone JAG tycker om att läsa hans tankar och funderingar, alltså bör ni också göra det). Det är i slutet, men som de säger den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0