Solsken, världens billigaste nöje

Milde himmel vad det är fint väder! Brukar inte vara så glad i att vara ute och gå men nu var det en ren fröjd minsann och dar. Följde med Nicole när hon skulle med bussen och så handlade jag lite på hemvägen.
Jag valde dock att gå några omvägar just för att ta vara på tillfället och det fina vädret. Hoppas detta håller i sig resten av sommaren.

Idag så ska det tas bilder med X Point, ska bli intressant. Har varit med i tidningen några gånger förr men nu känns det lite mer allvarligt. Mest för att vi nu är äldre och det känns som att folk äntligen har börjat inse vår storhet men också för att man börjat inse hur viktigt det är med det visuella.
Jag har inga problem med att gå ut på stan i en gammal Mötley Crüe t-shirt, mysbyxor och ofixad frisyr men när det ska förevigas (på foto eller film) så måste jag göra mig själv iordning för jag kan inte titta på bilder på mig själv där jag ser ut som en nyvaken björn.
Jag ska diska nu är det tänkt och sedan välja ut vad jag ska ha på mig under fotosessionen men det löser sig alltid!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Men du är söt när du är nyvaken.. <3

2009-04-24 klockan 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0