I'm going for a walk

Mycket promenerande på sista tiden. Har gjort det till en vana att promenera en halvtimme innan frukost och sedan en halvtimme till senare på kvällen.
Idag blev det lite mer då jag bestämde att jag skulle få upp Anders i någorlunda vettig tid (han jobbar natt) så jag väckte honom vid 15.00 och så tittade vi först lite på Simpsons och sedan bar det av! Det var tänkt att vi skulle besöka Alex i hans stuga men han var inte där så vi beslutade oss för att bara gå dit och se hur mycket som har förändrats sen sist och sedan gå tillbaka. Lagom kul kanske men det blev en runda på 40 minuter i alla fall.

Vet inte varför men det är väldigt skönt att promenera, om det så är ensam eller med någon. Man rensar tankarna och det känns bra när man kommer hem för att man inte bara suttit inne och glott på tv eller annat.
Synd att jag inte hade denna disciplinen förr, jogga ena dagen och promenera den andra. Då hade jag kanske inte haft så dålig kondis som jag har nu, suck. Får hoppas att den jag har orkar hela vägen i Stockholm bara =)

Kommentarer
Postat av: alex

Promenad innan frukost, high creed. Jag tar mig ut på balkongen får ett bloss, kaffebryggaren för en kopp och toan för en crap. dags att börja ta efter hälsorickard och rycka upp sig.

2009-08-27 klockan 16:49:52
URL: http://nynatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0