Like a virgin

Madonna, över 50 år fyllda och ständigt igång med flera olika projekt. Gäller det inte musik så kanske det är film, litteratur eller något annat som på något sätt kan främja hennes stjärnstatus.

Jag hatar Madonna.

Jag ser verkligen inte alls det som många andra verkar se. "Det finns ingen som henne", "hon är så unik".

Vad är det som är himla bra?

Förvisso ställde jag en liknande fråga (inte här men för folk i min närhet) om Michael Jackson då även han är en artist som går under samma fack, enligt mig, som Madonna.

Nämligen som överskattad.

Det är en sak att hon ska komma till Sverige och uppträda, det kanske är roligt  för dom som nu tycker det, ingen är perfekt. Men måste verkligen ett helt land få hysteri och stanna upp bara för den sakens skull? Tror inte jag har kunnat lyssna på radion en enda gång denna helgen utan att bli påmind om hennes närvaro på svensk mark.

Tack! Jag höll på att glömma, ni sa det bara för 12 sekunder sen. Mitt guldfiskminne gör sig väldigt gällande så det är tur att folk är noga med att understryka hur viktigt det är att jag vet detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0