Oasis

Nåddes igår av nyheten att Oasis har splittrats och jag är egentligen inte förvånad.

Dock trodde jag inte att det skulle hända nu, snarare för några år sedan när de släppte Don't believe the truth 2005.

Dessutom tycker jag väl att de gör rätt, på sätt och vis. Det finns nog inte mer att ge för det bandet, de har haft sin storhetstid och det är lika bra att lägga ner innan de bara skämt ut sig.
Men det är samtidigt tråkigt, för det är ett band som för min del har betytt väldigt mycket och deras skivor har snurrat en hel del i skivspelaren där hemma.

Dessutom är det en aning typiskt att det ska hända nu då jag och Nicole pratade om att det hade varit kul att se dom live någon gång. Ännu en plan som gick åt helvete, kattsingen med!

Some might say

Stop crying your heart out


Kommentarer
Postat av: Nicole

Attans bananer!

2009-09-02 klockan 00:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0