Kändisar, personer utan några fel

Tiger Woods var som bekant otrogen mot sin fru för ett tag sedan och jag tänkte skriva av mig lite om det.

Det var nog det dummaste han kunde göra både som make och som far då han i mina ögon svek sin familj men även som kändis.

Det verkar inte som om kändisar (beroende på vad för slags kändis man är iofs) får agera "mänskliga" under några omständigheter alls utan det gäller att de håller fasaden uppe och ser bra ut på alla foton de hamnar på, gärna med blankvita tänder också som pricken över i.

Jag vet att vi behöver ha kändisar för att vi ska kunna fly vår egna tråkiga vardag och läsa om deras galenskaper. Men varför kan inte en kändis få gå ut och festa med sina vänner och få sig en riktig bläcka lite då och då utan att hela världen tror att han/hon genomgår någon kris? Jag menar, om jag festar så är det väl helt normalt men skulle t.ex David Beckham hamna på bild när han var berusad så skulle pressarna gå varma och rubriker som "är detta slutet på Davids karriär?" eller liknande.

Blir jag kändis ska jag vara full hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0