Public Enemies

Jag önskar att jag också var bankrånare på 1930-talet.
Fan vilka coola bilar man fick köra och kläderna sen, tänk att få se så hård ut på heltid!

Skälet till att jag fascineras så mycket beror mycket på att jag länge varit intresserad av maffian och gangstar. Hela kulturen är för mig väldigt intressant och jag vet inte hur många böcker jag har läst om Al Capone, John Dillinger och om stället som de flesta gangstrarna hamnade, Alcatraz!

Sitter just nu uppe hos Anders och tittar på Public Enemies med Johnny Depp i huvudrollen som John Dillinger. Anders sover i vanlig god ordning när det ska tittas på film och då får jag passa på att skriva här lite. Nu får jag återgå till filmen!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hyrde ni den eller.. ehrm. "Lånade av en en vän"? Jag vill ju också se? :) Om överraskningen är att du har tvättat kommer jag bli överlycklig, och, säg till Anders att sluta dricka kaffe i hop med maten = bättre järnupptag = förhoppningsvis mindre trött.

2009-12-08 klockan 11:00:23
Postat av: Rickard

Hrm, "lånade av en vän" är rätt alternativ =) Men jag har den hemma så det är bara att tuta och köra!

Tja, försök säga det till honom utan att han skrockar och säger att "det inte stämmer, järnbrist är ovanligt bland ungdomar" och diverse halvsanningar =)

2009-12-08 klockan 15:46:50
URL: http://richieroyale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0