Gårdagens spelning

Återigen var det spelning med X Point Enemy, denna gången var vi ute efter att erövra Ystad!
Huruvida vi lyckades kan väl ifrågasättas men kul var det i alla fall.
Även denna gången så vi fick vi gå på sist, till vår förtret (det är inte så himla roligt att bara sitta och vänta) men spelningen gick ganska bra. Akustiken var dock inte den bästa och man fick hålla sig på en och samma plats om man ville ha bra medhörning med de andra . Men jag gillar inte att bara stå och glo så när det var lite lättare partier så fick man ösa på så gott det går!
Vet ej om det var någon som tog bilder men ifall jag kommer över några så lägger jag upp dom här på momangen!

De nya låtarna börjar verkligen sitta och nu är vi nog tillräckligt inrepade inför promotioninspelningen som vi strax ska påbörja. Sedan väntar lite mer spelningar runtom i landet och en fullängdare.

Så ja, detta året får bli det året jag blir rockstjärna så det gäller att satsa fullt ut! Allt eller inget med andra ord!


/Richie Royale

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0