Några saker att klarlägga

Såg tidigare idag att någon hade lämnat en kommentar angående mitt inlägg om svensk mentalitet och jag fick omedelbart känslan av att personen kände sig kränkt av det jag skrivit. Det är ju inte meningen men å andra sidan, vad finns det egentligen i det inlägget som man kan bli kränkt av?

Dessutom så är ju detta min blogg och jag väljer själv vad jag skriver om men något jag varit väldigt noga med är att hålla att pekpinnar borta och bara försöka delge mina personliga åsikter. Kort och gott; bara för att jag tycker en sak och skriver det här så innebär det inte att det är så.

Jag blir dock glad av att folk skriver och säger om jag har "rätt" eller "fel", då vet man ju att de har läst det ordentligt och tagit det åt sig, så jag ser fram emot fler kommentarer i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Izzy Vallakk

Kom ihåg att om du misströstar och inte finner svaret så har alltid jag rätt!

2009-02-27 klockan 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0