Inget jättefan till bröllopsyran

Nåddes idag av nyheten att kronprinsessan Victoria och Daniel Westling förlovat sig och det var ju tydligen big news i Sverige då det känns som att ALLA nättidningar har det som förstasidostoff.

Jag har inget emot kungafamiljen men jag tycker faktiskt inte att det är något att höja ögonbrynen så pass mycket för. Det har pratats om att  det nu kommer att bli en förändring i vårt avlånga land.

Va?

Kommer alla som blivit av med sina jobb att få dom tillbaka och kommer finanskrisen att bara gå över för att dessa två har bestämt sig för att de ska ta den långa promenaden till altaret?
Nej det kommer det inte och det trodde nog ingen heller. Men jag tycker som sagt inte att det är något att jubla över.

Att Social Distortion, Raised Fist och Sick Of It All kommer att spela på West Coast Riot är för mig viktigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0