En ny frisyr

Sitter här och väntar på att få åka in till Bromölla och läsa lite psykologi. Ska bara läsa en kurs samtidigt som jag jobbar, så att man stimulerar sitt läshuvud lite och får smak för att börja läsa igen, för det kommer jag nog onekligen att göra snart. Frågan är väl bara vad, men det är ett senare problem!

Det som just nu är lite av en nagel i ögat är att jag bestämt mig för att klippa mig och nu helt byta frisyr. Har de senaste 4 åren varvat mellan axellångt hår (jag spelar ju trots allt i ett hårdrocksband) till en lite mer kortklippt snelugg och den senare har jag nu haft i 2 år och har nu nått den punkten då det är dags att säga farväl ett litet tag.

Har hängt upp mig på fauxhawks den senaste tiden och undrar om inte det är det jag vill ha denna gången. Det enda som jag tvekar över är att jag belönats/bestraffats med en stor panna och är lite fundersam på om det inte kommer se dumt ut.
Jag vill dessutom inte ha en sådan fauxhawk som David Beckham populäriserade för några år sen utan vill gärna få det att se "hårdare" ut, snarare den som Ewan McGregor hade/har.
Hoppas verkligen att min frisör kommer att fatta vad jag menar, bilden jag har i mitt huvud är inte alltid så lätt att beskriva med ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0