Inställd repning

Skrev inatt att jag såg fram emot att få repa, var absolut ingen lögn utan jag satt i princip och räknade ner minuterna tills det att vi skulle börja.
Självklart när man vaknar så har man fått ett sms från Alex där han säger att han inte vågar repa pga. öroninflammation och att det gör ont i öronen.
Vanligtvis så hade jag inte brytt mig om det nu inte hade varit så att jag hade vetat att han festat hela helgen och av egna erfarenheter så brukar det ju inte gå varken lugnt till eller vara särskilt låg volym på skivspelaren.
Sedermera så blir jag lite irriterad eftersom man får veta det bara någon timme innan så nu går ju ännu en planering åt helvete. Jag borde kanske vara van vid detta, inte första gången direkt men man blir fan lika förvånad och irriterad varje gång.
Jaja, inget att göra åt. Jag och Anders ska leka lite senare och jamma i replokalen så man får något kreativt gjort idag åtminstone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0