Som klippt och skuret

Nu har jag äntligen klippt mig och blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet.
Känns lite ovant nu i början att ha kort hår i och med att jag faktiskt haft rätt långt hår de senaste 5 åren men omväxling förnöjer ju sägs det!
Bilden är tagen av min flickvän.

Mustasch imorgon på Magazinet i Kristianstad och det ska bli kul, många kompisar och arbetskamrater som ska dit så det blir nog en lyckad kväll!
På lördag blir det spelning med X Point Enemy på Markan i Hässleholm, gratis inträde så kom gärna! Söndagen är än så länge oplanerad men jag funderar på att ta tag i träningen inför Stockholm halvmaraton ordentligt och jogga men vi får se. Man måste ju få tummen ur och verkligen tvinga sig till det men det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0