Bring back Juni!

Juli månad lider mott sitt slut och då är frågan; var det en bra månad?

Tja, i ärlighetens namn så vet jag inte mycket förutom spelningarna på Bryggeriet som verkligen höjde rolighetsfaktorn särskilt mycket. Flyttade in i en ny lägenhet i början av månaden men just att flytta in är ju inte särdeles roligt utan det är när man väl har fått upp allt skräp och man vant sig lite som man verkligen kan börja njuta!
Dock är det kanske svårt att tycka att Juli var så roligt om man jämför med Juni. Då var det ju Sweden Rock Festival, West Coast Riot och AC/DC som betades av och då kan man ju säga att man satt ribban rätt högt om Juli skulle kunna toppa det!

Nästa månad kanske blir bättre, vi får se. Då fyller Alex, Nicole, min mor, min syster och min mormor år så det är några att gratulera.
Påbörjar min komvuxutbildning också, ska äntligen läsa upp min matte b och läsa lite annat smått och gott så att man inte stannar helt i utvecklingen. Säga vad man vill om att vara konstant ledig, men smartare blir man inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0