Bryggeriet here we come!

Ursäkta att jag inte har skrivit här på ett bra tag, men jag är mitt uppe i en flytt så jag kommer att vara utan Internet ett tag till så det kommer väl bara komma några få inlägg då och då.
Har dessutom ingen bra kamera så jag kan inte dokumentera vår flytt riktigt ännu, men ni kommer att få se bilder när vi är klara. Just nu ser det mest ut som ett kriscenter =)

Har fixat två spelningar åt oss på det anrika stället Bryggeriet i Motala. Arrangören verkade väldigt exalterad när han hörde oss på myspacen och från att först ha tvekat lite och velat boka in oss i oktober så valde han att boka in oss vid första lediga tillfälle, som är 24 och 25 juli!

Vi har spelat där en gång tidigare och det var kul, ett väldigt mysigt ställe med astrevlig personal och skön atmosfär. Det var väl inte direkt smockat med folk men det var skit samma. Nu tror jag dock att det kommer bli lite fler, ska annonseras som bara den.
För er som vill komma så är det bara ta sig dit, alla är välkomna!

(Glöm inte bort att vi säljer t-shirts, hotpants och skivor där också så ni kan njuta av oss även när vi inte står och svettas på scen)

http://www.brygget.nu/default.asp?sida=main



Kommentarer
Postat av: säära

jag hoppas du har ett par pants hemma till mig som du lovade :P

2009-07-13 klockan 23:20:58
Postat av: Marko

Saaaaatan vad jag har ångest över att jag inte kunde komma på spelningarna, fan vad jag ville det , men kunde inte komma loss.. men nästa gång

2009-07-30 klockan 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0