Fotboll och Joan Jett

Sveriges U-21landslag överraskade mig en hel del idag, trodde inte att det kunde vara så högt tempo på den nivån. Andra saker som förvånade var hur pass säkra alla spelare var och hur samspelta de var tillsammans, något som jag saknar i det "riktiga" landslaget. Nu är det ju två helt skilda nivåer, men samspelthet är något som är mycket viktigare än teknik och tempo, enligt mig.

Ska strax gå till replokalen och jamma lite med Anders, innan dess så ska jag dricka lite te med Nicole. Just nu så går Parlamentet på fyran (jag har inte orkat byta kanal) och det blir bara mer och mer uppenbart hur tråkig jag tycker Björn Gustafsson är. Jävla överskattad pajas utan någon som helst komisk karaktär. Fy fan!

Nej, det var mycket bättre att titta på fotbollen, den gjorde en glad i alla fall!

Joan Jett är min idol just nu, har en personlig revival med både nya och gamla låtar just nu, bra skit! Att hon sen är snygg gör inte saken sämre =) Åtminstone för att vara 50 år gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0