SRF och Robinson

Har idag fixat det sista inför Sweden Rock Festival. Alkohol, tält, stol och allt annat är inköpt så nu är det bara för mig att hämta biljett och köpa armband in till campingen sen så är allt kirrat.

Fick sjukaste samtalet under dagen.
Ansökte mest på skoj till Robinson för några veckor sen och idag så ringde dom och sa att de ville träffa mig personligen för de var intresserade av att veta vilken typ av människa jag är. Dessvärre så ville de göra det nu på onsdag i Malmö och jag var tvungen att säga att jag är på Sweden Rock då, så det lär nog inte bli något med det. De skulle dock höra av sig nästa vecka för att boka in ett nytt tillfälle.
Det hade faktiskt varit kul att få vara med i Robinson, även om jag tycker det är ett ganska så tramsigt program. Det hade dock varit kul att få komma härifrån och få lite semester

Nej, nu ska jag tillbaka till Boston Tea Party och imorgon försvinner jag till SRF. Vi ses/hörs på söndag!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Som sagt, jag hoppas verkligen att de hör av sig igen :) Kommer sakna dig i veckan <3

2009-06-01 klockan 23:40:42
Postat av: Marko

Då syns vi snart på en ö nära dig, dvs om vi simamr ut till en kobbe från Norje Havsbad och leker Robinson

2009-06-02 klockan 08:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0