Full fart i 190

Har ni någonsin haft drömmar/mål/visioner att om man bara ger sig fan på något så kommer det att lyckas?
Jag har en sådan just nu och den här gången får det inte finnas någonting som ska ställa sig ivägen, för jag kommer att ta mig runt det vilket fall som helst!

Jag har sökt in till lite olika högskolor för att äntligen ta tag i mitt studerande igen och inte fastna på ett idiotiskt jobb som jag inte tycker om egentligen utan få mig en utbildning och skaffa mig ett arbete som jag verkligen kan uppskatta och som jag känner tillfredsställer mina egna behov!
Min förhoppning ligger just nu i att jag kommer in på socionomutbildningen jag sökt till inne i Kristianstad för det är något jag velat bli väldigt länge. Kanske inte specifikt socionom men jag har alltid varit mer intresserad av människor än av siffror och natur. Med andra ord kanske det fanns en anledning till att Matematik B och Naturkunskap A gick käpprätt medans Psykologi A gick bra?

Jag har visionen om att jobba in extra pengar nu över sommaren och lägga undan. Ska ta studielån men jag vill lägga undan så pass mycket att jag har lite extra utifall att det skulle bli knapert någon månad eller om någon oförutsedd utgift nu skulle dyka upp på vägen, vilket det ju alltid gör.

Blir jag nu rockstjärna i år så är det självklart att det är det som jag kommer att pyssla med men annars är det faktiskt rätt bra att ha en plan B också, eller hur?

Vill sedermera byta lägenhet också. Inte för att det är något fel på denna, men jag tror att jag måste komma ifrån en av mina grannar. Att komma upp och påstå att jag diskar flera timmar i sträck och säga till folk att jag slår Nicole är inte något jag klarar av. Har inte träffat honom sedan jag blev informerad om det sistnämnda, men det är nog lika bra. Jag kan inte på något sätt bevisa att det har sagts, då hade jag polisanmält honom för förtal utan att tveka en sekund.
Den lägenheten jag är intresserad av är lite mindre men ack så satans mysig. Får en slags stugkänsla av den plus att den håller på att nyrenoveras så det blir en modern stuga kan man säga

Som sagt, nu har jag bestämt mig och nu får inget komma ivägen för vad jag planerat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan är det för idiot till granne du har egentligen? verkar ju helt orimlig!

2009-03-19 klockan 14:21:21
URL: http://nogg.se/sannepanne
Postat av: Nicole

Hade du slagit mig hade jag tagit katterna under ena armen och en resväska under andra och gått ut genom dörren på en gång, och det ska jag upplysa gubben om nästa gång jag ser honom. Du är världens bästa pojkvän <3

2009-03-20 klockan 12:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0