Städnoja och diverse huvudbry

Det sägs att vissa människor använder sig av olika sätt som terapi. Jag vet folk som får för sig att möblera om i lägenheten och vissa måste ha kliniskt rent och kan ägna flera timmar/dagar åt att städa.

Jag tillhör den sistnämnda kategorin utan tvekan. Trodde aldrig att jag skulle få för mig att städa i 3 timmar på en fredagskväll i terapeutiskt syfte men jag upphör nog aldrig att förvåna, inte minst mig själv.
Vad behöver jag då terapi för? Om jag ska citera Nicole så får det vara "det är mycket som är på gång just nu i ditt liv" och jag kan nog inte göra något annat än att hålla med! I höst är det jag som sitter i skolbänken, om det så är högskola eller Komvux spelar ingen roll bara jag får tummen ur och tar upp mina studier igen. Ska dessutom flytta ifrån vår gamla lägenhet till en annan som befinner sig i centrala Sölvesborg (att slippa min idiotiske granne kommer för mig bli enorm lättnad).
Kanske inte är så mycket till huvudbry egentligen men för någon som bara har jobbat, festat, repat de senaste två åren så blir det en stor omväxling som jag helt och hållet omfamnar med öppna armar.

Imorgon blir det repning, kanske i den nya replokalen om det vill sig väl. i "värsta" fall så blir det i den gamla om vi nu inte orkar flytta över all utrustning. Sedan på kvällen blir det första bandfesten med Robin och första festen i Anders nya lägenhet så det ska bli spännande!

Väntar nu på att Nicole ska ringa och säga att jag ska hämta henne i Krokås, vill öppna min flaska med Glen Fiddich. Hoppas det inte blir allt för sent

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du fick ju din whiskey i alla fall tillslut, men förlåt för att det blev så sent, det var inte riktigt tänkt så, trodde att du skulle ringa om klockan började bli för mycket så jag höll inte riktigt koll och blabla, som jag sa igår. Du är i alla fall världens bästa som hämtade mig <3

Och jäklar vilka rena fönster vi har nu :)

2009-03-28 klockan 13:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0