Ångest på en fredag

Spelningen gick bra igår, det var lite väl lite folk bara men det är inte mycket att göra åt. Inte heller helt oväntat då det inte var mycket reklam för evenemanget heller. Men ibland får man göra sån'a spelningar också så att man har fötterna kvar på jorden.

Den efterföljande festen hemma hos Anders slutade i katastrof, åtminstone på ett personligt plan. Jag kan väl summera det hela med att det blev ett slags hetsdrickande till Bullets & Octane och att jag gick hem med en ofantlig klump i magen. Kommer ihåg allt till det att jag kom hem. Somnade tydligen i vanlig ordning framför datorn och sedan på toaletten.

Jag är dock inte så bakis som jag trodde jag skulle bli, mycket konstigt. Ingen huvudvärk men klumpen i magen och tröttheten hänger kvar.

Det blir en promenad snart, brukar vara bra mot baksmälla så att man får lite frisk luft samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0