Foten upp och ner

Fick ett samtal från brorsan precis, han verkar ha ordnat med boende för oss tre (jag, honom och Caritha) under vår vistelse i huvudstaden den 12-13 september.
Vet ej om jag nämnt det men vi har utmanat varandra i Stockholm halvmarathon och vad den egentliga potten ligger på vet jag inte men det spelar inte större roll, jag SKA vinna det till vilket pris som helst.
Joggade för två dagar sen hemma hos mor min och körde då på för att det verkligen skulle kännas. Blev 1.3 mil på 75 minuter och då var de sista 5 minuterna nedtrappning så jag tror jag har ett rätt så bra flås ändå. Eller jag hoppas det i alla fall.

Idag blir det lugnt, satt hemma hos Anders och tittade på Kvarteret Skatan hela natten igår så man är trött.
Fan vilken störd serie egentligen. Folk säger att VaranTv var sjukt men detta är ju steget värre. Dock inte lika roligt, men ändå!
"Ulf har foten upp och ner! Ja just det, han har foten upp och ner. Jaha, då är julen slut." Ha ha, 4.45 minuter in i klippet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0