Ingen bra dag detta

Inte på alla plan i alla fall, man ska ju egentligen inte klaga allt för mycket, finns folk som har det värre.

Började med att åka till Sölve med Alex för att hämta en skiva med bilderna som togs nu i söndags med bandet.
Till både min och Alex stora förvåning så var det bara 7 stycken foto på skivan (jävligt snygga allihopa men vi hade förväntat oss snarare 100 bilder, eller fler).

Sedan begav jag mig till Vilshult för att hämta ett brev som skickats dit, posten verkar inte fatta att jag inte bott där på 3 år men skit i det, det tar ju bara en halvtimme att köra dit.
Valde att träna när jag väl var där så att man fick det gjort också. Kunde inte köra så länge då jag fick håll, SJUKT retligt!

Sedan svängde jag inom Rickards lya och hämtade ett pedalbord som jag köpt av honom så nu kan jag äntligen ha mina pedaler på ett ordentligt ställe. Blir nog mycket smidigare än att ha dom i en plastpåse

Ska snart inom replokalen och spela lite, har lite tråkigt just nu. Nicole har somnat och inga online på msn.

Maskinen som en dag kommer att ge mig en hjärtattack

Linus bryr sig inte om att jag tränar, vill bara ut och jaga möss

Denna katten bara gapar när jag tränar, lagom intresserad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0