Svenne Banan

Torsdagens bravader har fått mig att, i alla fall denna helgen, ta det lite lugnare och försöka njuta av solen istället för att bli dyngrak i någons lägenhet och sedan promenera längs Sölvesborgs gator och nästan ramla halva tiden.
Det är allvarligt talat skönt att ha en lugn hemmakväll, att kunna ladda batterierna och bara ta det lugnt. Jag säger inte att det är tråkigt att träffa folk och dricka, absolut inte. Det känns bara som att det gjorts en hel del (typ gymnasiet) och att det man inte behöver bli skitfull varje fredag och lördag för att verkligen det ska kännas som helg.

Svenne Banan kan vara världens sämsta låt just nu, hatar skräpet!

Jag vill verkligen repa men med mina egna grejer. Det som är i replokalen är inte dåligt men det är inget emot de grejerna jag själv har. Spelat högre, bättre och klarare med min egen topp och högtalare. Har även beställt hjul till högtalaren så det blir lättare att förflytta den om det skulle behövas. Fick även min choruspedal i torsdags, hann inte ställa in ett jättebra ljud till spelningen men det funkade.

Nej nu är det mat som gäller. Vegetarisk filé med potatis och sås *mm*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0