Warwick Avenue

Det känns som att jag ska kräkas just nu. En stor klump i magen har trätt in i mitt liv och jag vet inte när den kommer att försvinna.
Rehabiliteringen med Duffy gick helt ok. Det är nog första gången jag lyssnat igenom hela hennes skiva Rockferry från början till slut och någonting säger mig att det var den sista också. Åtminstone för ett tag.

Har försökt få en hel del gjort idag, med blandat resultat. Jag skulle:
  • Ringa den nya fastighetsägaren - Check
  • Köpa en röd skjorta till ett fotografi - (efter många om och men) Check
  • Styrketräna - (efter många om och men) Check
  • Köpa en ny domkraft -
  • Ringa pappa och bestämma en tid när jag ska komma imorgon (idag 5 Maj) -
  • Köpa vin till mamma och Johan - Check
Det blev rätt mycket gjort ändå, men att jag glömde ringa pappa var väldigt pinsamt. Nåväl, gubben är hemma imorgon så jag får komma imorgon och gratulera honom på hans födelsedag!

Joggade i 75 minuter idag, Red Hot Chili Peppers stod för musiken och det kändes väldigt skönt att hålla på så länge.

Detta inlägget är inte menat att vara särdeles sammanhängande eller logiskt, det är helt av egoistiska skäl.


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjena..

allt bra??

vad säger du om att följa varandra via blogglovin?

Jag bjuder på det som inte många andra gör.

Rätt pinsamma filmer där jag intervjuar fullisar finns nu att se!



Jag gör din vardag till något roligare!

Titta och njut!



Så vad tycker du?

Kram

2009-05-05 klockan 22:56:40
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0