Ensam hemma

Har nu varit ensam hemma sedan i tisdags och det är verkligen helt enastående att jag faktiskt lyckats med att få tiden att gå under denna svåra tid!
Nicole åkte till Egypten i början av veckan och några dagar innan det så försvann Anders iväg till Skövde så det har varit rätt lugnt i trappuppgången på Stortorget 6 må jag säga.

Bland det första jag gjorde när jag vaknade på onsdagen var att städa, så pass långt sträckte sig min fantasi om hur man dödar tid ensam.
Resultatet blev dock väldigt bra och nu när jag äntligen har fått in ett köksbord så måste jag säga att det ser väldigt mysigt ut i min och Nicoles lägenhet. Har dock inga bilder (min kamera på mobilen är inte av den bästa sorten) men ni får helt enkelt lita på mig =)

Repning idag, dessvärre senare än vad jag väntat mig. Dock fick vi mycket gjort och nu är två låtar till färdiga, tror bestämt att vår fullängdare kommer bli något som folk tappar hakan av att höra. JAG hade gjort det i alla fall.

Är trött och på litet dåligt humör så jag ska sluta skriva nu. Rekommenderar alla att lyssna på Smash Mouth, har verkligen fått mina dagar att vara något ljusare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0