Ut med det gamla, in med det nya!

Har varit väldigt uppåt de senaste dagarna och skälet till detta beror på att jag äntligen har köpt en ny bastopp!
Det är en EBS Classic 450 som nu är i min ägo (den har dock inte kommit ännu, därför det spritter i benen på mig!).

Sedan är jag också väldigt angelägen om att spela in med X Point. Repade igår och de nya låtarna blir bara bättre och bättre för varje gång vi spelar dom. Nu gäller det bara att få den känslan på skiva också men det ska nog inte vara några problem!

Köpte nya bassträngar igår, lite tjockare än vad jag brukar använda men du milde (!) vilket tryck det blev! I och med att jag sålt min gamla bastopp så fick jag använda den som står i replokalen och vi brukar inte komma så bra överens men igår lät det hur bra som helst. Då är ju bara frågan hur det kommer att låta ur EBS'en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0