Uppdatering angående skivan

Var ett tag sen jag rapporterade om hur det går med inspelningen av vår fullängdare so here goes:

Var i studion igår med Alex när han lade sång och utan att överdriva så blev jag sjukt imponerad, både på hans sätt att sjunga och vilket flyt han fick in. Jag brukar inte ge vänner komplimanger men den här gången är det verkligen hatten av eller rentav tummen upp på Facebook =)

All sång blev inte lagd men majoriteten av den åtminstone. Jag räknar kallt med att det sista är klart nu på onsdag, sedan följer körsång och annat smått och gott, i vanlig ordning med andra ord.

Jag vet att ni inte kan bärga er att få höra slutresultatet (det kan knappt jag) men under tiden så får ni lyssna på det gamla materialet!

http://www.myspace.com/xpointenemy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0