Joan Jett, världens mest kompletta kvinna?

Återigen, finns det någon kvinna som är mer komplett än Joan Jett? Jag tror faktiskt inte det och skulle ni mot all förmodan bevisa mig fel så skulle jag ändå inte lyssna.

Såg att det släppts en greatest hitsskiva med Joan Jett and the heartbreakers nu i dagarna och att det gick att lyssna på alla låtarna på hennes hemsida och det är bara att konstatera att hon är världsbäst på att skriva lättlyssnade och katchiga punkdängor. Så jäkla bra! Allt från hennes sköna röst till hennes känsla för melodier som sätter sig på huvudet. Sen måste hon ju vara världens vackraste samtidigt. Som sagt, HELT komplett!

För er som känner er lite givmilda, köp den skivan till mig så är ni snälla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0