Både Janes Addiction och Red Hot Chili Peppers släpper nytt!

Milde himmel, goda nyheter sprider sig snabbt sägs det. Det må vara sant även om jag inte är helt hundra på när detta blev utannonserat för första gången, strunt samma!

Bottom line är att två av mina favoritband ska släppa nytt material nu till sommaren och mycket bättre blir det inte. Det skulle väl i så fall vara om de turnerar ihop och även tar sig hela vägen till Sverige så man äntligen kan få bevittna dessa storheter live för första gång! Milde, nu måste det ta mig tusan ske annars kanske jag sätter ribban lite väl högt och blir besviken på sommarens festligheter.

För det kommer det bli några av, det vill jag lova. Sweden Rock Festival har verkligen tänkt till med sina bokningar inför årets festival med klara band som Joan Jett, Buckcherry, The Cult, Ozzy Osbourne, Mustasch, Mr Big, The Haunted och The Damned.
Sen ingår självklart en handfull band jag inte vill nämna här, men som vanligt så ska ju nostalgikerna också få sin beskörda del av dinosaurierock. Hoppas bara att Motörhead kommer också nu när de har ett nytt kanonalbum i bagaget. Hoppas hoppas!

Nu är det banne mig dags att gå en runda så man kommer ut lite också, kan hända att jag skriver senare ikväll också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0