Indestructible

Kan inte sluta lyssna, vilken låt!

Nej jag bara skojar, den är lika usel som det mesta Robyn har gjort och bjuder inte heller på någon form av underhållning.

Vad enkelspårig jag är tänker nog många och ja det kan jag hålla med om. Men för min del gäller det bara att få fram min punkt och inte låta det råda några som helst tvivel om vad jag tycker.

Det är klart att inte alla kan tycka likadant, det förstår jag också, men de som nu inte delar min åsikt behöver ju själva ha detta i åtanke. Det är min blogg där jag är fri att yttra mina åsikter och om man nu inte håller med eller blir upprörd så är det fritt fram att säga till, det är bara roligt, men jag kommer inte att bry mig särdeles mycket.


Tittar på en dokumentär om Sverigedemokraterna där de första 100 dagarna efter riksdagsvalet granskas och nej, jag är inte sverigedemokrat men det är faktiskt intressant att se hur det partiet fungerar. Det är egentligen helt galet att vi har ett sådant parti i Sverige men man kan ändå inte låta bli att inte bli förvånad heller. Det känns som att de flesta som röstade på SD gjorde det enbart för att de ville ha förändring och "röra om i grytan" som är ett populärt talesätt numera. Sant att Sverige står rätt stilla men det är detta verkligen förändringen vi vill ha?

Jag är tveksam.


Kommentarer
Postat av: Max

Tror samma som du där, att folk vill rösta i protest oså. Har själv proteströstat de två val jag haft rösträtt men är nog med det nu. Nästa val kommer jag som det ser ut idag strunta i och rösta. Varför ge makt till politiker som sedan bara ger bort den till företagen och EU liksom. Hade jag varit minsta främlingsfientlig hade säkert Sd varit ett alternativ, men för min del får de mer än gärna åka ur riksdagen nästa val

2011-08-31 klockan 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0