Väldigt sen uppdatering, jag ber om ursäkt

Oj oj oj, det var VERKLIGEN inte igår jag skrev här och det beror nog snarare på lathet än någonting annat. Men eftersom jag bara har väldigt få läsare så tror jag inte det är många krokodiltårar som fällts, hoppas inte det i alla fall.

Det har hänt en del på det senaste och det mesta positivt faktiskt (milda Matilda, vad är det han säger?).

Bland annat så har vi spelat in vår skiva på nytt med X Point Enemy då vi gått skilda vägar med vår förra trummis Robbin så vi ville att vår nya trummis Action skulle få en chans att sätta sin prägel på låtarna samt sålla ut de låtar vi inte blev helt nöjda med. Snart kommer ni att få höra hur det blev och utan att ta i för mycket så låter det hur bra som helst. Kanske att man blir rockstjärna i år ändå?

Sedan har jag även skaffat mig en flickvän (vuxit upp har vissa sagt, jag är skeptisk till om det någonsin kommer att hända) sedan lite drygt en månad tillbaka. Paulina Johansson heter denna donnan för er som nu undrar =)

Ska försöka vara aktiv här i framtiden, vet inte riktigt varför det blivit så lite skrivande det senaste halvåret men det ska som sagt ändras på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0