Beställ inte från Allstuff.se!

Beställde lite grejer från nämnda hemsida för nästan 1½ månad sedan och har ännu inte fått några varor utan bara ett svar om att "de kommer snart" och senast i förrgår ett där de frågade om min adress stämde.

Det står klart och tydligt på deras hemsida att det kan ta från 5 till 25 ARBETSDAGAR för varorna att skickas men att det inte brukar ta så lång tid utan att det brukar komma tidigare än så. Nu idag räknade jag ut att det var 29 ARBETSDAGAR sedan jag gjorde min beställning och betalning så jag börjar faktiskt bli rätt så arg vid det här laget. Att de sedan har usel kundservice och otrevligt folk som mejlar tillbaka gör inte saken ett dugg bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0